Καρόλου 28, Μεταξουργείο, Αθήνα
211.210.0971
info@ethnikometopo.gr

Με Εσπερινούς δεν νικάς τον δικαιωματισμό

Με Εσπερινούς δεν νικάς τον δικαιωματισμό

Oμιλία Μητροπολίτη  Πατρών Χρυσοστόμου: τα υπέρ και τα κατά

 Την Κυριακή μαζί με το συλλαλητήριο στο σύνταγμα για τον γάμο των ομοφυλόφιλων, σε εκκλησίες της επαρχίας και όχι μόνο, τελέστηκαν εσπερινοί εν είδει προσευχής για την φυσιολογική οικογένεια, για την μοναδικότητα της φύσεως που επιτάσσει το άρρεν και το θύλη την μητέρα και τον πατέρα και όχι τον γονέα1 και γονέα2 μετατρέποντας σε αλγόριθμο τους γονείς. Έτσι λοιπόν και η Μητρόπολη Πατρών έκανε κάλεσμα στην εκκλησία του Αγίου Ανδρέα, όπου μετά τον εσπερινό και την προσευχή ακολούθησε η ομιλία του Μητροπολίτου. Η προσέλευση του κόσμου ήταν πραγματικά απίστευτη, μέσα σε λίγα λεπτά ο ναός του Αγίου Ανδρέα, ο μεγαλύτερος εν Ελλάδι, είχε γεμίσει ασφυκτικά.

   Ο κόσμος έδειξε να ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στο κάλεσμα του Χρυσόστομου, θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει κανείς μια σιωπηρή συντηρητική επανάσταση απέναντι στο αντεθνικό στην ουσία νομοσχέδιο της κυβέρνησης η οποία σε περιόδους δημογραφικού μαρασμού του ελληνισμού επιλέγει να εφαρμόσει αυτού του είδους την πολιτική η οποία λειτουργεί αφαιρετικά τόσο απέναντί στην οικογένεια ως θεσμό όσο και ως προς την εργαλειοποίηση των  boem κατά Alain De Benoit οι οποίοι boem χρησιμοποιούνται ως το εργαλείο του cultural Marxism (πολιτισμικός Μαρξισμός) ως την εφαρμοσμένη πολιτική του δικαιωματισμού. Ο κόσμος που ήταν παρών στην διαμαρτυρία και όχι θρησκευτική λειτουργία, είχε την διάθεση της σύγκρουσης απέναντι στο σύστημα το οποίο αφού τον πρόδωσε στο μέτωπο της οικονομίας το 2010 και τον αποτελείωσε στην συμφωνία των Πρεσπών τώρα ενστικτωδώς θέτει ζητήματα ταυτότητας απέναντι σε ένα νομοσχέδιο το οποίο θίγει την φυσιολογική οικογένεια. Η απουσία της επίσημης πολιτείας ήταν δεδομένη διότι η κυβέρνηση είναι αυτή που  προωθεί το νομοσχέδιο εν είδει αποπροσανατολισμού όταν την ίδια ώρα ο Μητσοτάκης έχει παίξει στα ζάρια την εθνική μας κυριαρχία   αφήνοντας βορά στα χέρια του νέο-οθωμανισμού την εσωτερική μας θάλασσα η οποία ακούει στο όνομα Αιγαίο.

   Ας περάσουμε όμως στην ομιλία του Χρυσοστόμου η οποία κατά τη γνώμη μου είχε και θετικά και αρνητικά στοιχεία. Ο Χρυσόστομος ξεκίνησε την ομιλία του με  επίκληση στο συναίσθημα απέναντι στο συγκεντρωμένο πλήθος το οποίο και χαρακτήρισε ως  το υγιές κομμάτι της κοινωνίας το οποίο έχει δικαίωμα να υψώνει το ανάστημα του γιατί προσφέρει στην Ελλάδα μέσο της εργασίας του η οποία μετουσιώνεται σε δημιουργία δίνοντας ώθηση στην παραγωγή τέκνων για την αύξηση του έθνους το λεγόμενο ”αυξάνεσθαι  και πλυθήνεσθαι” κατά τις πατερικές γραφές. Συνέχισε την ομιλία του γύρω από την τεκνοθεσία από τους ομοφυλόφιλους και όχι ομόφυλους (το τόνισε ενδελεχώς αυτό) βάζοντας το στην βάση των δικαιωμάτων των παιδιών. Δηλαδή πως ένα παιδί έχει το δικαίωμα να μεγαλώσει σε μια φυσιολογική οικογένεια η οποία περιλαμβάνει την μάνα και τον πατέρα δηλαδή την φυσική ένωση του αρσενικού με το θυληκό ούτως ώστε να γεννηθεί ένα παιδί και να μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον αν μη τι άλλο φυσιολογικό. Εννοείται εξαιρούμε  τις μεμονωμένες περιπτώσεις που παρατούν τα παιδιά σε ορφανοτροφεία αν και πλέον η πράξη της υιοθεσίας έχει εκλείψει διότι σε μια κοινωνία πολυπολιτισμική και αυξανόμενη από εξωγενείς παράγοντες παραβατική έως λούμπεν η πράξη της τεκνοθεσίας έχει ξεθωριάσει, διότι ένα  παιδί μπορεί να υιοθετηθεί από τον οποιοδήποτε κίναιδο ενώ την ίδια ώρα πολλά ζευγάρια παραγωγικά στην κοινωνία περιμένουν το πράσινο φως από τον νόμο εδώ και πολλά χρόνια (δικό μου σχόλιο).

     Η ομιλία του Χρυσόστομου δυστυχώς περιορίστηκε στο κομμάτι της θρησκείας ενώ το ποίμνιο αναφωνούσε αίσχος για τις πρακτικές της κυβερνήσεως ως προς το κομμάτι της τεκνοθεσίας. Ο Χρυσόστομος με τον τρόπο του εγκαλούσε το συγκεντρωμένο ποίμνιο λέγοντας ”πως εμείς δεν κάνουμε αντιπολίτευση, αντιθέτως λέμε το φυσιολογικό”. Επίσης αυτό που κατά την γνώμη μου είναι ασυγχώρητο από πλευράς του Χρυσόστομου είναι πως συνεχόμενα προέτασε την μοιρολατρία με το επαναλαμβανόμενο επιχείρημα ”πως δεν θα εισακουσθούμε όμως πρέπει να δίνουμε το χριστιανικό παρών”. Μάλιστα έφερε το παράδειγμα των συλλαλητηρίων του Μακαριστού Χριστόδουλου λέγοντας πως τι κατάφερε ο Χριστόδουλος με τα συλλαλητήρια.

    Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως ο Μητροπολίτης δεν στηλίτευσε καθόλου τους πολιτικούς μάλιστα μπορώ να πω ήταν και αρκετά επιεικείς μαζί τους περιορίζοντας τα του νομοσχεδίου στο θρησκευτικό κομμάτι ενώ στην ουσία το ζήτημα είναι πολιτικό. Και λέγω πολιτικό καθώς όταν οι νεωτεριστές ομιλούν για δικαιωματισμό εννοούν το ξήλωμα όλων των συλλογικοτήτων εντός της εθνικής κοινότητας, η οποία κοινότητα μετουσιώνεται σε ενότητα. Η παγκοσμιοποίηση λοιπόν εκεί στοχεύει στην διαίρεση της κοινότητας προκειμένου το ξήλωμα του πουλόβερ(εννοώντας το έθνος)να φτάσει στο σημείο μηδέν. Δυστυχώς η εκκλησία (ένα κομμάτι της) δεν αντιδρά με τον σωστό τρόπο καθώς περιορίζει στα της θρησκείας το φλέγον αυτό ζήτημα με αποτέλεσμα να αδρανοποιεί τον κόσμο κλείνοντας τον στις εκκλησίες. Επίσης ένα ακόμα λάθος της Μητροπόλεως ήταν πως έπρεπε να καλέσει σε ανοιχτή συγκέντρωση για τον γάμο και την τεκνοθεσία των ομοφυλόφιλων, κίναιδων κατά Σόλωνα, προκειμένου να εκτεθεί τόσο η ίδια η πολιτεία που θα ερχόταν σε ρήξη με τον θεσμό της εκκλησίας και εν συνεχεία μια συγκέντρωση πολιτικού χαρακτήρα στηριζόμενη από την εκκλησία θα έδινε την ευκαιρία να εισακουστεί σε μαζικότητα η φωνή της σιωπηλής πλειοψηφίας η οποία φιμώνεται νυχθημερόν από τα αμφιβόλου αισθητικής πάνελ (λαϊκιστή πρωινάδικα) των 10:10 μέχρι τα δελτία ειδήσεων όπου δημοσιογράφοι μαζί με πολιτικούς παράγοντες προσπαθούν να μας βγάλουν χριστιανικό Ιράν επειδή δεν δεχόμαστε την νέο-ψυχροπολεμική στην ουσία πολιτική της αμερικανικής πρεσβείας.

Όπως είπε και ο Αλέξις Καρέλ ”καλό είναι ότι ταιριάζει στην φύση και ότι εναρμονίζεται με αυτή”.

Τάσος Σοφούλης – μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του Εθνικού Μετώπου

No Comments

Add your comment

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial